Ideer og forslag

Emne med seneste indlæg Fora Handling Ideer og forslag

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Profile photo of Startprofil Startprofil 7 år, 10 måneder siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #77
    Profile photo of Startprofil
    Startprofil
    Keymaster

    Dette debat forum er til for at give os mulighed for en fri og åben debat om alle forhold som vedrører forholdet mellem Gud og menneskeheden. Det er mit håb at der er rigtig mange der som jeg, synes det har været en kæmpe mangel i vores samfund og tilværelse.

    Hvis du kan føle som jeg, så hjælp til med at udbred kendskabet til debatforummet ved at skriv og fortæl om det til venner, bekendte osv.

    Og ikke mindst, brug forummet…

    God debat
    Webmaster

    • Dette emne blev ændret 7 år, 10 måneder siden af Profile photo of Startprofil Startprofil.
    • Dette emne blev ændret 7 år, 10 måneder siden af Profile photo of Startprofil Startprofil.
    • Dette emne blev ændret 7 år, 10 måneder siden af Profile photo of Startprofil Startprofil.
    • Dette emne blev ændret 7 år, 10 måneder siden af Profile photo of Startprofil Startprofil.
    • Dette emne blev ændret 7 år, 9 måneder siden af Profile photo of Startprofil Startprofil.
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Videre til værktøjslinje