Kristeligt Dagblad

Emne med seneste indlæg Fora Folkekirken Kristeligt Dagblad

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Profile photo of Startprofil Startprofil 7 år, 9 måneder siden.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #311
    Profile photo of Startprofil
    Startprofil
    Keymaster

    Bestemmer Kristeligt Dagblad hvad der kan debatteres for medlemmerne? Egentlig troede jeg der fandtes et debatforum på deres webportal, men at man skulle abonnerer for at deltage, men har nu undersøgt sagen nærmere. Det viser sig, med mindre der gemmer sig en knap et eller andet sted på siden, at de debatter som findes på kristeligt Dagblad alle er udvalgt og startet af redaktionen. Faktisk finder jeg ikke den store forskel på at være abonnement eller ej.

    Efter at have sagt ja til et uforpligtende tilbud om et gratis abonnement på avisen i en måned har jeg samtidig fået adgang til deres webportal som de kalder k.dk, og det giver mig lov til at kommenterer på de emner som er slået op som debat derinde, ud over at jeg får avisen leveret i min postkasse. Et debatforum, hvor jeg kan starte min egen debat, får jeg ikke, uanset jeg vælger at betale.

    Min erfaring med Kristeligt Dagblad har kun bekræftet mig i at et uafhængigt forum hvor kirken kan debatteres frit, og hvor man kan åbne sit eget emne, må være yderst tiltrængt.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Videre til værktøjslinje